zaterdag 18 juni 2016

Na een lange time out weer af en toe present

Hallo allemaal,

na een afwezigheid van ruim 2 jaar heb ik eindelijk weer een paar kaarten gemaakt. Het is een heftige periode geweest waar ik met gemengde gevoelens op terug kijk. Maar .......  het heeft me ook veel goeds gebracht.  Een superleuke werkplek, wel aan de totaal andere kant van het land, maar a la. Fijne collega's en nu eindelijk ook weer wat rust en zin om de hobby op te pakken.
Hier onder een paar van de kaartjes:






De komende dagen ga ik een rondje bij jullie maken en weer genieten van al het moois wat ik tegen kom.
Voor nu de hartelijke groeten
en graag tot ziens!

1 opmerking:

  1. Hallo Alexan, wat super om je weer aan je hobby te zien, andere dingen gaan voor, nu je een fijne baan hebt en je weer alles op orde hebt, is het geweldig leuk om weer zulke prachtige geborduurde kaarten van je te zien.
    Ik hoop dat je nu weer lekker met je blog aan de gang kan blijven.
    Cindy en ik zijn een borduurblog gestart, dat doen we al bijna 3 jaar, kom eens kijken en doe als je zin hebt eens een keertje mee, er zijn altijd leuke prijsjes te winnen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen