zondag 17 november 2013

Laatste kerstkaartje en een dame met hoed

Ja wel, daar is ze weer.
Dit keer met mijn laatste 'verplichte' kerstkaart voor de club van Tiets. Ik heb er nog een paar in mijn kerstkaarten pagina rechts gezet. Het patroon is van Chrissie en komt uit HobbyJournaal nr 86.
De onderste kaart is gemaakt met een patroon van Jenine HV 073.
Nu ben ik echt klaar met alle 'verplichte kaarten' van dit jaar waar ik me voor opgegeven had. Nu mag alles en hoeft er niets meer. Raar gezegd, maar het lucht nu al op.
Zo ik ga een rondje blogs doen en bij jullie kijken.
Groet en liefs van Alexan

12 opmerkingen:

  1. Wel herkenbaar hoor dat moeten, maar toch ook wel weer o zo leuk. Je kaartjes zijn super leuk!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het zijn 2 hele mooie kaartjes Alexan, mooi gedaan hoor....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Alexan.
    Heel mooi gemaakt en geborduurd.

    Fijne avond,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaarten en schitterend geborduurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartjes zijn prachtig, heel mooi geborduurd, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze zijn prachtig Alexandra
    Groetjes Corrier

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi Alexan, enne niets moet, alles mag :-).
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn weer twee prachtig geborduurde kaarten Alexandra, je hebt je best weer gedaan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten heb je gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke kaarten en prachtig geborduurd!

    groet,
    Gerrie

    http://gerriesknutselhoek.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaarten en wat knap dat je het hebt volgehouden voor de club !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen