zaterdag 18 mei 2013

Kinderkaarten

Goedendag allemaal.
Van harte welkom weer op mijn blog. En een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers. Zou leuk, dat jullie mijn blog gaan volgen. Super!!
Onderstaande kaarten heb ik gemaakt voor de kanjers van Post voor Kanjers
                           
Ik weet, dat ze ze inmiddels ontvangen hebben, dus kon ik ze laten zien.
Verder wens ik jullie een heel fijn weekend.
Ik ga vandaag (zaterdag) even op en neer naar de camping was spullen brengen en halen.
Dus ik ben wel even zoet.
Fijn, dat we een lang weekend hebben. Heerlijk!
Hartelijke groet en liefs van Alexan

15 opmerkingen:

  1. Veel plezier op de camping, wij gaan maandag weer terug. Dan is het feest achter de rug. Hopen op zon voor iedereen.
    Je hebt weer heel mooie kinderkaarten gemaakt. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Alexan.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Alexan,
    Wat een mooie kinderkaarten heb je gemaakt, leuk idee dat post voor kanjers..fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten voor dit mooie doel Alexan.....

    wens je een fijn pinksterweekend Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten heb je voor dit goede doel gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en vrolijke kaarten Alexandra
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Alexandra,

    Wat een mooie, vrolijke kinderkaarten heb je gemaakt! Daar zullen de kinderen die ze hebben ontvangen zeker heel erg blij mee zijn. Erg leuk dat je kaarten maakt voor een goed doel, jij blij met een leuke hobby en zij blij met een hele mooie kaart!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou je bent lekker drukkie geweest en het zijn idd kanjers van kaarten. Fijn weekend

    liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterende kaarten zeg, mooie kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kinderkaarten heb je gemaakt Alexan. Vrolijke kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze MOOIE kaartjes zullen de Kanjers zeer waarderen Alexan.
    Een heel fijn weekend toegewenst op de camping.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaarten. Ik zie de glimlach van de kindjes alweer voor me :) FijnPinksterweekend. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat goed dat jij ook meedoet aan Post voor Kanjers Alexandra, ik doe het ook met veel plezier, je hebt prachtige kaarten voor de kanjers gemaakt, wat zullen ze weer blij zijn en het geeft jou voldoening.
    Veel plezier op de camping met de pinksterdagen, ik hoop op beter weer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super leuke kinderkaarten heb je gemaakt!
    helemaal top!

    gr,gerrie

    BeantwoordenVerwijderen