donderdag 28 maart 2013

Jarige dinnetjes ....

Hartelijk welkom hier op mijn blog.
Leuk, dat jullie even langskomen hier om een kijkje te nemen.
Onderstaande kaarten heb ik gemaakt voor 3 hyvesvriendinnetjes. Ze hebben ze inmiddels ontvangen, dus kon ik ze nu hier laten zien.
Voor Ine

Voor Margreet

Voor Danny
Dat was het weer voor nu. Ik wens jullie alvast een gezellig Paasweekend met ik hoop wat betere temperaturen. Mag van mij wel 10 graden warmer worden. Ben de kou een beetje zat.
Groet en liefs van Alexan

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alexan,
    Drie schattige kaartjes heb heb je gemaakt voor je vriendinnen, leuk met de Magnolia's.Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn 3 hele mooie verjaardagskaarten voor je hyvesvriendinnen Alexan....

    groetjes en fijne paasdagen Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten Alexandra
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaarten en mooie kleuren!

    liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaarten voor alle jarigen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Alexan. 3 heel mooi verjaardagskaarten hoor. Schattig gemaakt. Ze zullen er wel blij mee zijn.
    Niet alleen jij hoor maar volgens mij heel Nederland is de kou zat.
    Had net onze jongste zoon aan de telefoon. Die had vanmorgen bij zijn zoon en dochter langs de lijn gestaan, een korfbalwedstrijd kijken,. Ze waren versteend van de kou.
    En wij zouden eigenlijk al een week kamperen. Maar de caravan staat nog lekker in de stalling. Voorlopig nog een week uitstellen.
    Niet te geloven nietwaar?
    Het sneeuwt hier weer. Vanmorgen de auto's wit , daarna motsneeuw en nu zien we weer vlokken.
    Brrrrr groetjes leny w (vanachter de kachel)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Alexan.
    Het zijn 3 hele mooie verjaardagskaarten mooi in gekleurd
    Gr. Marian

    BeantwoordenVerwijderen