maandag 28 januari 2013

Babykaarten

Hallo volgers en bezoekers van mijn blog. Gezellig, dat jullie weer even een kijkje komen nemen.
Fijn, dat de temperatuur weer wat hoger is en nog fijner, dat de wegen weer normaal begaanbaar zijn. Althans hier in Barendrecht wel.
Voor onderstaande kaartjes heb ik een stempel gebruikt van MarianneDesign. Het is eigenlijk een kerststempel, maar ik dacht, ik vind het ook leuk op een babykaartje. Dus ben ik aan de slag gegaan.
Ik heb de afdrukjes weer ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.
De swirl is van Joy!, De roosjes, bedeltje en strikje uit eigen voorraad.

De bloemetjes op het bovenstaande kaartje zijn van Papermania.
Hoop, dat jullie ze net zo leuk vinden als ik.
Groet en tot de volgende keer.
Liefs van Alexan

8 opmerkingen:

  1. Hoi Alexan,

    Je hebt weer 2 prachtige kaartjes gemaakt...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige baby kaarten.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten heb je gemaakt meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 Prachtige babykaartjes Alexan, heel erg leuk...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie babykaarten Alexandra,
    en wat een leuke stempel.

    Gelukkig kunnen we hier in Leerdam ook weer normaal over de weg rijden of lopen.

    Fijne avond,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt leuke en mooie babykaartjes zijn dit geworden
    uhh o, ja niet ik ben jarig, maar mijn blog bestaat 1 jaar vandaag, maar wel lief van je om me te feliciteren, want ja het is toch van een soort kindje geworden me blog. :)

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat zijn het toch schatjes; echt heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kaartjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen