woensdag 21 november 2012

Babykaarten

Hallo allemaal.
Graag wil ik Ans begroeten als mijn nieuwe volgster. Welkom op mijn blog!
En ik wil een ieder bedanken die weer een kijkje heeft genomen of een berichtje heeft achtergelaten. Dat vind ik elke keer weer zo leuk om te lezen.
Ja ja het is niet te geloven, maar ik heb alweer kaartjes gemaakt.
De broek die ik aan het naaien ben, is bijna af, dus dat komt ook helemaal goed.

Het zijn in totaal 6 babykaarten geworden, de ander 4 staan onder het kopje babykaarten aan de rechterkant.
Het wordt momenteel heel donker hier, zal wel een flinke bui komen zo.
Ik ga gauw nog wat boodschapjes halen en jullie groeten.
Graag tot de volgende keer.
Liefs van Alexan

11 opmerkingen:

  1. Hoi Alexan,

    Wat heb je een mooie serie,vrolijke babykaartjes gemaakt..lieve kleurtjes en plaatjes..MOOI..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaartjes Alexandra
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaartje Alexan, heel mooi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het heerlijk om te zien dat je weer zo lekker bezig bent Alexan,kleding maken,dan nog twee prachtige kaarten gemaakt, geweldig, fijn om te zien dat je er weer zin in hebt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige babykaarten heb je gemaakt Alexan.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Alexandra,

    Wat heb je lieve kaartjes gemaakt.
    Prachtig gedaan hoor ik vind ze super.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Alexan.

    Wat een ontzettend leuk babykaartje.
    Heel mooi gemaakt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Alexan,
    Jij bent een bezig-bijtje ☺☺☺. Je laat weer MOOIE en LIEVE babykaartjes zien.
    Laat je de broek ook hier zien? ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi naamgenootje, bedankt voor je lieve berichtje op mijn kaartje hihi, ik moet bekennen dat ik ook al een tijdje niet op jou site heb gekken geloof ik..oeps. Ik kom dan ook maar weer eens snel kijken, want je bent druk bezig geweest. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt zeg en echt van alles wat. De kerstkaartjes zijn ook heel erg mooi geworden, maar deze babykaartjes zijn ook weer super mooi gelukt.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke geboorte kaarten zijn dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke baby kaartjes heb je gemaakt ik heb je andere mooie kaarten ook bewonderd want het was weer even geleden dat ik hier was het is een ramp maar ik kom tijd te kort om het allemaal te beantwoorden.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen