zaterdag 6 oktober 2012

Voor jou!!! en Me to You

Daar was ik al weer!! Zo maar voor de tweede keer deze week.
Allemaal reuze bedankt voor de berichtjes, ik lees ze met veel plezier.

Ik had er zin in en dat heb ik gelijk benut.
Onderstaand kaartje heb ik gemaakt met een digi van Krista. Zo'n schattig meisje.

En bovenstaand kaartje heb ik gemaakt met een patroon van Jenine Siemerink van HobbyVision. Patroon nummer HV-087 is dit. Vind de Me to You beertjes ook zo leuk om hiervoor te gebruiken.
Wens jullie een fijn weekend.
Groet van Alexan

7 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaarten,en een mooi borduurtje erop.
    En een schattige stempel.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een paar prachtige kaarten Alexan, mooi borduurpatroon en een lief beertje....

    groetjes en een fijn weekend verder..

    Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Alexan,
    2 LIEVE kaartjes heb je gemaakt en die beertjes zijn inderdaad heel erg LEUK om te gebruiken.
    Jij ook nog een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaarten, allebei heel anders maar heel mooi!
    Liefs,Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn prachtig Alexandra.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He Alex leuk om te zien dat je er nog steeds ben jij terug en ik ook. Zie dat je weer twee hele leuke en mooie kaartjes heb gemaakt vind ze schitterend.

    Fijne zondag en groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen