donderdag 30 augustus 2012

Ben er weer een beetje ....

Hallo lieve volgers van mijn blog.
Een tijdje geleden had ik bijna mijn blog verwijderd en wat ben ik blij, dat ik dat niet gedaan heb.
Na een paar weken van flinke rust en onze vakantie ben ik toch lekker opgeknapt. Nog niet helemaal de oude, maar het begin is er.
Ik heb zeker wat zitten freubelen en heb heel veel 3d plaatjes voorgeknipt en geplakt. Scheelt me weer in het werk.
De volgende kaartjes heb ik voor mijn jarige vriendinnen van de Magnolia Stempel Hyve gemaakt:
Voor Marcella

Voor Sandra  

Als ik er aan toe ben, ga ik al jullie blogs bekijken en reageren natuurlijk, dat is wel zo leuk.
Lieve groet van Alexan

10 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer terug bent en je weer wat beter voelt...
    Je hebt in elk geval weer hele leuke kaarten gemaakt!!!
    Doe kalm aan en denk vooral aan jezelf...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn om te lezen dat je weer terug bent en dat je je wat beter voelt. blijf het nog even lekker rustig aan doen. je hebt weer hele leuke kaartjes gemaakt.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig maar Dat je je blog nog hebt, het gaat toch weer kriebelen Alexan ,ik wist het gewoon,in ieder geval heb je twee prachtige kaarten aan ons laten zien. En de rest komt vanzelf
    Fijn dat je er weer bent
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten Alexan.
    En vind het leuk dat je toch weer in blogland bent.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Alexan,
    Welkom terug in blogland ☺☺☺ en laat het maar weer gaan "kriebelen".
    Heb je een fijne vakantie gehad?
    Je kaartjes zien er heel erg MOOI uit.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Alexan, welkom terug en hopelijk heb je een fijne vakantie gehad en ben je weer helemaal opgeladen om ons je mooie kaarten weer te laten zien, die je er nu opgezet hebt zien er prachtig uit, dus ga gewoon door....

    lieve groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Alexandra
    wat fijn om weer een paar creaties van je te zien:)
    Ze zijn prachtig!!!! Doe rustig aan hoor

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Alexan

    Wat leuk dat je er weer bij bent ja ik weet ook wat het is om niet goed in je velletje te zitten, maar die kaartjes maken geven toch ook iets van ontspanning dusssssss............. gewoon lekker onder ons blijven, want deze kaartjes zien er ook weer helemaal toppie uit

    Liefs Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen