dinsdag 3 januari 2012

Gelukkig Nieuwjaar en ja hoor kerstkaarten ....

Als eerste wil ik jullie de allerbeste wensen geven en dat we ook dit jaar weer van elkaars creaties mogen genieten!!
En ja, ik was zo in de Kerst nog en ik vind ze zo leuk om te maken, dat ik er lekker mee door ga.

Ik maak gewoon het hele jaar door Kerstkaarten en ik heb een album op de club van Tiets en daarvoor maak ik 4 kerstkaarten in de maand. Zo heb ik aan het eind van het jaar de kaarten voor ons zelf allemaal klaar. Reuze handig.
Bedankt weer voor je bezoekje en ik vergeet helemaal mijn nieuwe volgers te verwelkomen. Hartelijk welkom en ik hoop, dat je mijn werkjes leuk vind.
Groet van Alexan

8 opmerkingen:

  1. Hallo Alexandra,
    Jij ook een gelukkig, gezond en een mooi creatief jaar toegewenst.

    Je kaarten zijn weer erg leuk geworden.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes hoor en je hebt groot gelijk, ik ga ook proberen kerstkaartjes tussendoor te maken maar of dat ook écht gebeurt.....???????
    Jij in ieder geval ook een heel mooi jaar en dat we maar veel mooie kaartjes mogen bewonderen in 2012.
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi is je kaarten geworden.
    En tussen door kaartjes maken,is een goed plan.
    Of het er bij mij van komt ik zal het zien.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook de beste wensen Alexandra en ik vind je kaarten prachtig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Alexan,
    Ook ik wens je nog het aller beste voor dit Nieuwe Jaar en dat 2012 je alle goeds van de wereld mag brengen.
    Maar goed dat Tiets ons achter de broek zit.....HEERLIJK die MOOIE kerstkaarten.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Alexandra
    Ik wens jou ook een heel goed 2012 toe
    Je kerstkaarten zijn prachtig

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens ook jou een heel goed, gezond en creatief 2012 toe!!
    Ik heb mij ook voorgenomen zo nu en dan een kerstkaartje te blijven maken, want afgelopen jaar was niet zo'n succes, maar die van jou mogen er weer zijn hoor, prachtig!!

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed idee, 4 per maand, maar of dat gaat lukken ik weet niet.Ik houd het in gedachten! Ze zijn in ieder geval weer helemaal leuk.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen