zondag 17 april 2011

Jippie nog een Award gekregen!!!

Deze Blog Award heb ik eind maart al ontvangen van mijn hobbyvriendinnetje Gerja van http://gerja'skaarten.blogspot.com/
Ik had er geen idee van wat het inhield maar op het blog van Gerja stond het volgende
" The Versatile blogger ". Dit betekent  "de veelzijdige blogger".

Tevens is het de bedoleing, dat ik 7 persoonlijke dingen over mezelf moet vertellen:

1. ik ben 45 jaar jong
2. bijna 17 jaar getrouwd
3. moeder van 1 zoon
4. 3 dagen per week werkzaam als adm. medewerkster.
5. al jaren lang creatief bezig op menig gebied
6. groot fan van de Toppers
7. in het bezit van 2 hele lieve poezen Luna en Saartje
En het leuke is, dat ik de Award ook mag uitdelen aan een paar bloggers, dus:

Ik geef deze Award door aan:


6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en wat lief van je dat je mij nomineert hiervoor.
    Dank je wel en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de award die ik van je gekregen heb. Ik zet 'm in mijn side-bar bij de andere

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Alexan,
    Heel ♥-telijk dank voor deze AWARD en je maakt het me wel weer moeilijk om nog eens 7 "dingen" prijs te geven.....hihihi.
    Nog een fijne week toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo alexan
    leuk dat je volger geworden ben van mijn blog en jij maakt ook hele mooie kaarten zeg ben ook gelijk volger geworden van jou blog en leuk he die kinderwagentjes

    gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Alexan,

    Gefeliciteerd met je award!

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Alexan,
    Bedankt dat je me deze Award gegeven hebt. Hij staat op m'n blog hoor! Veel succes met je eigen blog. Het ziet er erg mooi uit! Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen