zaterdag 2 november 2013

Kerst en kado envelopje

Pffff wat kan een mens het toch druk hebben.
Ik wil jullie eerst van harte welkom heten hier op mijn blog. Het is alweer 1 maand geleden,
dat ik hier iets geplaatst heb. Maar ja, heb ook zoveel aan mijn hoofd.
Ik wil ook graag LenyenWim en Lisanne  bedanken voor hun lieve, bezorgde berichtjes. Zo lief.

En dan nu mijn kaartjes.
De patronen van de geborduurde kaarten komen uit HobbyDols 86, Jenine meets Yvonne 2.
En ik heb nu eindelijk mijn mal van de schaatsen een keer gebruikt. Die heb ik al ee tijdje, maar het was er nog niet van gekomen deze te gebruiken.
Het envelopje is gemaakt naar een voorbeeld van een pakketje wat ik ooit eens ergens gekocht heb.
Vind ze wel heel schattig geworden.
Nou dit was het weer voor nu. Ik ga proberen dit weekend weer bij jullie langs te komen.
Vanaf volgend jaar hoop ik vaker jullie blogs te bezoeken. Ik heb al mijn verplichtingen van clubs e.d. per 1 januari stopgezet door tijdgebrek.
Lieve groet en een hele fijne week.
Alexan

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes Alexan, een mooi cadeau envellopje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alexan,
    Ik vind je kaarten erg leuk en mooi geworden!!!
    Je hebt het dus té druk zeg je......,goed dat je met sommige dingen stopt, een mens moet keuzes maken nietwaar.
    Fijn weekend verder,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten met heel erg mooi borduurwerk.Ja soms moet je keuze's maken en je kanje ook niet in tienen delen.Blijf je volgen en fijn weekend.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Alexandra,

    Geweldig mooie kaartjes heb je weer gemaakt, dat was het wachten wel waard ;) Herken het wel hoor om bijna geen tijd te hebben, ben zelf druk met mijn opleiding, maar als ik mijn moeder zie hoe druk die is en dan ook nog bloggen, soms heeft die er ook helemaal geen tijd voor.
    Je kaartjes zien er zoals altijd weer schitterend uit en knap borduurwerk! Die schaatsjes zijn en blijven ozo leuk...

    Fijn weekend!
    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet weer super leuk uit!!
    prachtig geborduurd

    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Alexan,
    superleuke kaart en erg leuk kado-tasje !
    Ik heb het ook met momenten, het kan je zo overvallen dat het zo druk is met vanalles he !
    Veel succes met alle drukte, komt vanzelf weer in orde hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan allemaal.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Alexandra, krijg je er geen spijt van, dat je je clubs op hebt gezegd.
    Misschien heb je nu meer tijd voor je blog, dat is natuurlijk ook geweldig, daar kijken wij als volger van jou wel naar uit hoor.
    je kaarten zijn altijd prachtig geborduurd en afgewerkt, je hebt nu ook weer twee schitterende kaarten gemaakt.
    Ik hoop dat je nu wat rust vind , ik weet dat je een druk leventje hebt, maar vrouwtje je moet je toch ook kunnen ontspannen. Ga dat maar met je mooie kaarten doen.Dat is altijd goed.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauwww wat een prachtige borduurtjes Alexandra
    ook je vlopje is erg mooi

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen