zaterdag 11 mei 2013

Challenge 38 Fadengrafik

Fijn, dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog.
Welkom allemaal.
Met onderstaand kaartje wil ik mee doen aan de challenge bij Fadengrafik
Het is de bedoeling een kaart voor Moederdag te maken. 
Het patroon komt uit HobbyDols nr 86 "Jenine meets Yvonne 2" van Jenine Siemerink.
Het is eigenlijk een kerstpatroon, maar zo in andere kleuren vind ik het ook mooi.
Ga vanmiddag een ronde blogs doen, eerst nu even lunchen.
Gezellig weekend en lieve groet van Alexan

10 opmerkingen:

  1. Een prachtig geborduurde kaart Alexan, mooie kleurtjes...

    groetjes en een fijn weekend Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alexan,
    Je kaartje is weer super, heel mooi geborduurd en afgewerkt...fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig borduurwerk Alexan. Echt een gaaf kaargtje geworden. Succes ermee. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Alexan wat een schitterende kaart heb je gemaakt, fleurige kleuren gebruikt... toppie kaartje.

    Liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje Alexandra
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw een schitterend kaartje geworden en idd met andere kleuren zie je niet dat het een patroon voor de kerst is.

    Jij ook een fijn weekend en liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Alexandra zo is je mooie naam heb ik begrepen en zo ga ik je nu ook noemen hoor!!!Wat een prachtige geborduurde kaart heb je gemaakt voor de challenge van de Fadengrafik, dank je wel voor het meedoen.Ik vind je kaart prachtig.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Alexan, wat heb je een schitterende kaart gemaakt, zulke lieve kleurtjes! Leuk dat je weer meedoet bij de Fadengrafik. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eine wunderschöne Karte mit so schönen frischen Farben hast du gestaltet. Vielen Dank für deine Teilnahme an der FAdengrafikchallenge
    lg Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Alexandra,

    Wat een super mooie kaart heb je geborduurd! Zo zie je helemaal niet dat het een Kerstpatroon is, het is echt een mooie, vrolijke kaart geworden, net als je andere geborduurde kaarten, daarom ben ik volger van je geworden, zo mis ik er geen 1 meer...

    Groetjes & veel knutselplezier Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen