zondag 30 december 2012

De laatste 3 voor 2012

Hier ben ik voor echt de laatste keer dit jaar. Maar niet getreurd, ik kom gewoon in 2013 weer terug hoor!
Dan hoop ik weer te genieten van al het moois wat jullie maken en van de lieve en leuke berichtjes die ik toch elke keer weer mag ontvangen van jullie. Geweldig, vind ik dat!!

Onderstaand kaartje is voor een huwelijk/verloving. Het patroon is van Jenine Siemerink uit het HobbyJournaal nr 48. Ik heb dit keer ook een strik om het bosje bloemen gedaan.
Vond het weer eens wat anders.
Onderstaand kaartje is gemaakt met patroon 441a van Chrissie. De jurk en accesoires komen bij de Action vandaan. Vond het zo'n leuk setje, dat kon ik niet laten liggen.

En Dora komt ook bij de Action vandaan. Ik vind het een heerlijke zaak om te snuffelen en ze hebben zoveel op hobby gebied. Helemaal top!
Het patroon is er ook 1 van Chrissie namelijk nr 674.

Rest mij om jullie allemaal een heel gezellig Oud en Nieuw te wensen.
En heel graag tot volgend jaar!!
Liefs van Alexan

4 opmerkingen:

  1. Hoi Alexan,

    Drie prachtige, geborduurde kaartjes heb je gemaakt..ik vind die met het setje 3D stickers van de Action, wel heel erg leuk..

    Fijne jaarwisseling en..een gezond en creatief 2013..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaarten heb je gemaakt.
    En ik zou zeggen; tot volgend jaar dan hoop ik je creaties weer te bewonderen.

    Fijne jaarwisseling,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer 3 prachtige kaarten geborduurd Alexan, ze zijn allemaal prachtig gemaakt.
    Fijne jaarwisseling en tot in 2013.
    lieve groetjes
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke kaarten heb je gemaakt
    je borduur randen zijn ook erg mooi gemaakt!!

    liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen