zaterdag 23 juni 2012

Fashion en verjaardagskaarten

Hallo allemaal.
Eerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers. Super, dat jullie mij willen volgen!
Ik heb van de week nog 2 kaartjes afgemaakt. Vond de knipvellen zo leuk een aantal maanden geleden, maar om eerlijk te zijn toen ik er aan wilde beginnen vond ik de kleur best moeilijk. Maar toch gelukt al zeg ik het zelf.   Echt 2 kaarten voor de tieners onder ons.



En onderstaande 2 kaarten kan ik eindelijk laten zien, want de jarige Jetten hebben ze ontvangen.
Vond dit ook weer zo super om te doen.

Ik wens jullie een heel fijn weekend en graag tot een volgende keer.
Hartelijke groet van Alexan

7 opmerkingen:

  1. Hallo Alexan,
    Ik heb e.e.a. gemist en nu gelijk 4 MOOIE kaartjes ☺☺☺ zei de ene tiener tegen de andere ☺☺☺.
    Jij ook een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze toch allemaal stuk voor stuk prachtig. Super.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allemaal prachtig,en leuke knipvellen.
    groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt mooie kaarten gemaakt Alexan.

    Fijne avond, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een schitterende kaarten gemaakt zeg, super super super, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb hier ook even gekeken ,dit zijn schitterende geborduurde kaarten hoor Alexan dus even een time out en dan weer verder groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen