zaterdag 7 april 2012

Allerlei ,,,,,

Nou daar ben ik weer. Helemaal uitgevloerd van een zeer drukke, intensieve week.
Afgelopen dinsdag ben ik begonnen als assistente van de marketingafdeling bij een heel leuk bedrijf. Helemaal geweldig mijn eerste week. Leuke collega's, gezellige afdeling.
En ook het werk is leuk. Dus een zeer geslaagde week!!

Onderstaande kaarten had ik vorig weekend al voorbereid, maar moesten nog op de foto, dus vandaar, dat ze nu pas geplaatst worden.





Ik wil jullie hartelijk bedanken voor de succesberichtjes voor mijn nieuwe tijdelijke baan en de berichtjes op mijn vorige post. Super om te lezen!
Ga nu gauw bij lezen bij jullie en waar ik kan een reactie achterlaten.
Fijne Pasen en graag tot de volgende keer.
Groet van Alexan

6 opmerkingen:

  1. Fijn dat je eerste week goed geslaagd was,heel veel succes.
    En je kaarten heb je ook niet mee stilgezeten ze zijn weer heel mooi.

    Groetjes en gezellige paasdagen.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaarten Alexandra
    Fijne Paasdagen
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaartjes en ik ben blij dat je je werk leuk vindt.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn dit prachtige kaarten zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Alexan,
    Wat een leuke kaarten en wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt bij je nieuwe baas.

    Fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben blij te horen dat je het naar je zin hebt in je nieuwe job en niets is dan zo fijn om lekker met je hobby bezig te zijn het zijn weer mooie kaarten groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen