zaterdag 18 februari 2012

Een borduurtje en 3d

Ik wil jullie weer bedanken voor de leuke berichtjes op mijn vorige kaarten. Helemaal top!!
Ik ben weer lekker op het gemak bezig geweest van de week. Zo tussendoor zitten borduren.
Bovenstaand patroon komt uit het HobbyJournaal nr 28 en is van Ann's Paper Art.
Het plaatje weet ik niet, dat heb ik op een half vel gekregen. 

En de 2 bovenstaande 3d kaarten komen uit het tijdschrift Mijn Hobbykaart. Vind dat hele leuke boeken, maar ik koop ze en dan blijven ze meestal maanden liggen voor ik er tijd voor heb.
Ach zo kom je nooit te kort, toch?! hahaha

Fijn weekend allemaal, groet van Alexan

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan weer Alexandra.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn weer mooi,maar de aller mooiste is de geborduurde kaart groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo je bent weer lekker bezig geweest meid, wat een leuke creaties,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze super de super mooi. Nog bedankt voor je award, super dat je aan mij dacht!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Alexandra,

    Wat een schitterende kaarten zeg, ik vind die van die duven ook echt geweldig mooi.

    groetjes Alexandra ( die andere :D )

    BeantwoordenVerwijderen