donderdag 8 september 2011

Hoezo verslaafd ......

aan het worden aan scrap en stempelkaarten. Ahum, ik ga er echt in geloven hoor!! Eerst 'durf' ik niet en nu ben ik niet meer te stoppen. hahahaha Komt echt omdat het lukt en dat vind ik zo gaaf!!
Stempeltje, gekregen van een lief maatje,is ingekleurd met Distress Inkt. De roosjes van Talent Art en de stansjes heb ik ooit eens op een open dag ergens gekocht. Het lint van de roosjes is een zelfklevend en komt bij de Xenos vandaan. 
Vergeet ik jullie bijna nog te bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die ik gehad heb. Dank jullie wel en graag tot een volgende keer.
Groet van Alexan

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart alexan!
    Prachtig gemaakt.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Alexan,
    Verslaafd worden......laat me niet ☺☺☺ Je bent VERSLAAFD en wel in de goede zin van het woord.....hihihi en je hebt een hele MOOIE kaart gemaakt.
    Ach.....deze verslaving wil ons wel van de straat houden, niet?
    Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke manier om verslaafd te zijn, meestal is dit dat negatief.
    Maar hier ligt dan een uitzondering.
    Ik vind je kaart prachtig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Alexan.
    Hele mooie kaart heb je gemaakt.
    Fijn weekend met veel hobbyplezier, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief kaartje, mooi ingekleurd.

    groetjes bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje, enne het is een gezonde verslaving hoor.
    Fijn weekend groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen