woensdag 27 juli 2011

En weer 8 nieuwe kaarten ...

Hallo allemaal. Ik heb mijn andere website AlexansPassie.come2me.nl uit de lucht gehaald. Deze heb ik laten verwijderen, omdat ik het bloggen veel leuker vind. Vandaar, dat er nu een boel kaarten ineens komen.







Ja ja ik weet het, ik had er ook 2 of 3 per dag kunnen plaatsen, maar dit is toch net zo handig?! Nou moet ik weer opnieuw beginnen hoor, dit waren nog kaarten die alleen afgemaakt moesten worden van de vakantie. Groetjes van Alexan

4 opmerkingen:

  1. Wauw wat een boel, heb je in de vakantie ook nog tijd gehad om wat te bekijken haha....
    Maar ze zijn stuk voor stuk weer heel mooi....
    Mijn voorkeur gaat niet uit naar nostalgie, maar ja dat is puur persoonlijk natuurlijk..
    Ik bewonder jou kaarten hoor!!!
    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Alexan.
    Zo te zien ben je aardig bezig geweest.
    ze zijn allemaal erg mooi.
    Fijne dag verder.en tot de volgende reactie.
    Groetjes, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaarten Alexan!!!! En wat fijn dat je alleen nog gaat bloggen!!! Het is inderdaad zo veel leuker als een "gewone"site...ik heb er ook ooit een gehad maar doe daar ook niets mee...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn prachtig.
    Ik heb dat borduren een paar keer gedaan en dat wordt bij mij niks.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen