vrijdag 15 april 2011

Dameskaart en 2 kerstkaarten

Ik kon het niet laten, want ik ben zo lekker op dreef met mijn kerstkaarten voor dit jaar.


En dit plaatje is van Le Suh, net zoals de kaart van een paar dagen geleden. Voor de rand eromheen heb ik gebruik gemaakt van de embosstencil van Docrafts. Het is een mal uit de serie Pampered Pets. Daarna heb ik stempelinkt geveegd. Had ik al eens eerder geprobeerd, maar was niet gelukt.
Zelf vind ik deze kaart helemaal goed gelukt. Kan voor allerlei gelegenheden. 
Nou dit was het weer voor vandaag, morgen ga ik weer lekker aan de borduur en heb al twee patroontjes met plaatjes erbij klaar liggen.
Groet en een fijn weekend, Alexan

5 opmerkingen:

  1. Dat heb je mooi gedaan Alexandra, mooie kerstkaarten en de onderste is echt gaaf hoor,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Alexan,
    Wooooooow....jij gaat als een speeeeer......zo snel en zo MOOI....vooral de bovenste, de blauwe kerstkaart is SUPER.
    Nog een fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Alexan,

    Wat een mooie creaties heb je weer gemaakt!
    Gezellige kaarten zijn het geworden.
    Fijn weekend toegewenst.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En alwéér van die mooie kaarten!!!! TOP....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt de vaart er lekker in, en wat zijn ze weer mooi!!

    groet Gerja.

    BeantwoordenVerwijderen