woensdag 2 maart 2011

Klussen ....

Ik ben er al even niet en het zal nog wel een paar dagen duren, want ik ben heel druk aan het behangen in onze slaapkamer.  Eerst het oude behang eraf (wat een straf, zeg) was papierbehang, dus in 2 lagen eraf gehaald. En nu begonnen met het nieuwe behang erop.  Ik had me alleen vergist, want ik heb prachtig behang uitgezocht, maar er zit patroon in en dat heb ik nog nooit gedaan. Pff. Het is wit met een kleine franse lelie. Oh het wordt een plaatje. Manlief heeft het houtwerk al geschuurd en geverfd, dus nu nog afmaken.  Als het klaar is, zal ik een foto plaatsen.

Groet en tot gauw, Alexan

2 opmerkingen:

  1. Hallo Alexan,
    Wat is dat nou....een nieuwe roeping, een nieuwe creatieve bezigheid.
    Had het al op HJ gelezen, maar hier reageren vind ik net iets leuker.
    Heel veel succes met behangen en ik wacht geduldig op de volgende foto.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alexan,
    Ik wens je heel veel succes met deze klus....
    Je hbt hier zoveel plezier van als het af is!!!!Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen