zondag 13 februari 2011

Varen varen over de .... en een opdracht

Dit plaatje kwam ik tegen tussen mijn "oude" knipvellen en vond hem toch wel schattig.
En ik heb weer de opdracht voor diverse vlinderkaarten. Ik zal ze er niet allemaal opzetten, want er is om dezelfde kaart gevraagd in deverse kleuren. Maar ik vond dit zelf weer een plaatje.


Weer bedankt voor jullie bezoeken en berichtjes en in het byzonder bedankt voor WILMA, want daar kreeg ik een Award van. Het lukt me alleen niet om deze hier op mijn blog te plaatsen en om hem weg te geven. Ik moet echt uitzoeken hoe dat moet, vandaar, dat het er nog niet op staat.
Groet weer van Alexan

1 opmerking:

  1. Hoi Alexan,
    Wat een mooie kaarten heb je er weer bij gezet!!! Vooral de vlinderkaart vind ik prachtig!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen